Customer Journey optimalisatie
Een ijzersterk concept of een hypermodern idee geeft nog geen garantie tot succes. Het is van belang om te weten hoe een consument van begin tot eind een merk, locatie, dienst en/of product beleeft, zodat hierop kan worden ingespeeld. Door zijn jarenlange ervaring, weet Andreas wat de consument beweegt. Hij durft zo langzamerhand wel te stellen dat hij een expert is in het in kaart brengen van klantbelevingsroutes. En een analyse van de klantreis vormt een belangrijk startpunt bij het binden en behouden van je klanten.
Mail Andreas om jouw klantreis in kaart te brengen
Touchpoints en Red Dots
Bij een Customer Journey wordt de digitale en fysieke weg van de consument bewandeld vanaf het moment dat deze in contact komt met het bedrijf in kwestie, tot het moment dat deze weer thuis is, en zelfs daarna. Bij een dergelijk traject werkt Andreas volgens een vast framework. Door middel van Touchpoints en Red Dots brengt hij de emoties van de consument in kaart, en het onderscheidend vermogen dat een bedrijf wil realiseren. Hij zal een sessie voorbereiden toegespitst op jouw organisatie, de sessie leiden en vervolgens de reis van de klant tekstueel en visueel uitwerken en een digitale opmaak van de Customer Journey als eindproduct leveren.