Andreas Oerlemans' achtergrond
Goed in Food is niet van de ene op de andere dag ontstaan. Omdat de achtergrond van Andreas hier onlosmakelijk mee verbonden is, hier kort wat meer over.
Carrièrekeuzes
Met FOOD als rode draad
Andreas, geboren in 1964, doet na zijn opleiding aan de Hogere Hotelschool Maastricht bijzondere ervaringen op in het Amstel Hotel, Garden Hotel/De Kersentuin en Hotel des Indes, voordat hij Directeur wordt van Hotel Winselerhof/Restaurant Pirandello. Zijn hotelloopbaan leidt hem door bijzondere keukens in culinair Nederland en zo staat FOOD langzaamaan steeds dikgedrukter op zijn CV!
Na zijn periode bij de Oostwegels wordt hij Commercieel Directeur van de Amsterdam ArenA. Vervolgens doet hij retail-ervaring op bij zowel de HEMA als de Bijenkorf. En ook hier geldt: FOOD is de rode draad door de jaren heen.
Na vele jaren dienstverband lonkte het ondernemerschap. Tegenwoordig vermarkt Andreas zijn opgedane ervaring en expertise dan ook in zijn eigen bedrijf Goed in Food. In de afgelopen 14 jaar bediende hij klanten als Heineken, Albert Heijn, ING, Stayokay, Stegeman, Telegraaf Media Groep en Manhave Vastgoed met advies op het gebied van concept- en productontwikkeling in de wereld van eten en drinken.
Passie en ambitie
Geboren verteller
Andreas is opgegroeid te midden van een acteursfamilie en zelf een geboren verteller. Dat zit - als kleinzoon van theatericonen Mary Dresselhuys en Cees Laseur en zoon van Petra Laseur - ook wel een beetje in zijn bloed. Hij bekleedt graag het podium of staat enthousiast voor de camera. En het is geen verrassing dat ook zijn publiek dol op hem is.
Te midden van een groot netwerk
Met een ultieme passie voor food en wijn weet hij hier alles over te vertellen. Andreas deelt zijn passies graag met de wereld; zo zorgt hij dat anderen nét zo kunnen genieten van een creatief concept of innovatief gerecht, als hijzelf. Zijn enthousiasme is aanstekelijk en maken hem een gewaardeerd gesprekspartner.
Van nature is Andreas een verbinder, vol ambitie en ideeën. Hij heeft een groot aantal mensen om zich heen verzameld die hem waarderen, bewonderen en zullen inschakelen wanneer nodig. En andersom is zijn netwerk uiterst waardevol voor Goed in Food!