Goed in Food
+31 (0)6 - 53 777 158

Toegevoegde waarde door middel van een Customer Journey

Nooit eerder was de consument zo kritisch als tegenwoordig. We leven in een wereld waarin alles 24/7 beschikbaar moet zijn, en waarin de consument zelf wil bepalen wat, waar en wanneer er geconsumeerd wordt.

Een ijzersterk concept of een hypermodern idee geeft nog geen garantie tot succes, en de consument is niet bang zijn/haar ongezouten mening te delen op diverse kanalen. De consument wil betrokken worden, deelgenoot zijn van een idee en wil zich kunnen identificeren met een merk. 

Door de diversiteit aan werkzaamheden die de afgelopen jaren bij Andreas Oerlemans de revue hebben gepasseerd, weet Andreas als geen ander wat de consument beweegt. Met de pijlers empathie en onderscheidend vermogen gaat Andreas Oerlemans te werk met een Customer Journey – klantbelevingsroute – om vast te stellen waarmee we de consument binden en behouden.

Bij een Customer Journey wordt de weg van de consument bewandeld vanaf het moment dat de deze in contact komt met het bedrijf in kwestie, tot het moment dat de gast weer thuis is, en zelfs daarna. Door middel van Touchpoints en Red dots wordt gekeken naar de emoties van de consument en het onderscheidend vermogen dat een bedrijf wil realiseren.
Deze Customer Journey bieden wij als totaalpakket, waarbij wij de sessie voorbereiden en leiden, de customer journey tekstueel uitwerken, de reis visueel maken en tenslotte zowel digitaal als in print aanleveren.

>>Customer Journey