Goed in Food
+31 (0)6 - 53 777 158

Change in marketing: Van interruptie naar permissie marketing

Change in marketing: Van interruptie naar permissie marketingOp marketing gebied is er de laatste tijd ook nogal wat veranderd. We maken een move van interruptie marketing naar permissie marketing. Je wilt eigenlijk niet meer 5 minuten onderbroken worden terwijl je naar een goede film zit te kijken. Je wilt ’s avonds niet gestoord worden met de vraag of je een nieuwe hypotheek wilt afsluiten. In dit tijdperk van individualisme en het maken van eigen keuzes wil je zelf beslissen wat je tot je neemt. Waar je fan van bent. Waar je bereid bent wat extra voor te betalen. En op het moment dat iemand zelf kiest om een product of dienst met interesse te volgen en dat hij bereid is om de wekelijkse nieuwsbrief te ontvangen dan verandert een vreemde ineens in een vriend, in een follower en in een ambassadeur. En ambassadeurs en vrienden zijn over het algemeen zeer loyaal !

Van interruptie naar permissie dus, van neem naar geef marketing. Een totaal ander manier van denken wordt vereist aan de marketeer van vandaag en morgen. You gotta give, before you get...

In 'Change in Marketing' wordt stilgestaan bij recente succesvolle voorbeelden van nieuwe marketing. Voorbeelden van bedrijven die deze nieuwe wijze van marktdenken hebben omarmd en in succes hebben toegepast. We staan stil bij cases als het “ Pepsi Refresh Project “ en "KLM surprise" . Maar ook bij voorbeelden waarbij het wat minder heeft gewerkt en welke 'gevaren' er om de hoek komen kijken.

>>>Change in marketing: Van interruptie naar permissie marketing